Review Log Horizon (de Dex)

In jos

Review Log Horizon (de Dex) Empty Review Log Horizon (de Dex)

Mesaj Scris de Dexter 19/11/2013, 09:06

Bun venit în minunata lume a anime-ului :
Review Log Horizon (de Dex) Log_ho14

Informații generale :

=> Log Horizon ( se pronunță Rogu Horaizun ) este un roman japonez scris de Mamare Touno. Acesta a fost inițial postat pe site-ul Shōsetsuka ni Naro în 2010 și publicat ulterior de Enterbrain din martie 2011. Seria îl urmează Shiroe un strateg și ceilalți jucători de lungă durată a MMORPG-ului Elder Tale după ce se găsesc blocați în lumea jocului după o actualizare de joc. Romanul a primit patru adaptări manga , una bazata pe povestea principală în sine, iar celelalte trei se învârte în jurul altor personaje din serie. Numele celor patru seri manga sunt următoarele :
-Log Horizon
-Log Horizon Gaiden: Honey Moon Logs
-Log Horizon: Nishikaze no Ryōdan
-Log Horizon Gaiden: Nyanta-honcho Shiawase no Recipe
O adaptare anime este realizată de studioul Satelight și a început difuzarea pe 5 octombrie 2013. Anime-ul este structurat în 25 de episoade .

Poveste :

=> Prin pachetului de extindere al unsprezecelea , MMORPG-ul Elder Tale ( se pronunță Erudā Teiru ), a devenit un succes la nivel mondial, cu milioane de jucători. Cu toate acestea, în timpul lansări pachetului de extindere al doisprezecelea numit Pioneers Novasphere , treizeci de mii de jucătorii japonezi, care erau conectați la data actualizări , se trezesc brusc blocați în lumea jocului . În mijlocul evenimentului, un gamer ciudat numit Shiroe, împreună cu prietenii lui Naotsugu și Akatsuki decid să colaboreze, astfel încât să se poată confrunta cu această lume, care acum a devenit realitate lor .

Personajele principale :

-> Shiroe :
Este cel mai bine cunoscut sub numele de "Shiroe strategul", el este un student absolvent care joacă Elder Tale de aproape opt ani. El este fondatorul breslei Log Horizon. El a fost strategul grupului Tea Party, în prezent desființat, un grup de jucători de elita care au terminat quest-uri la nivel înalt numit raiduri. Clasa lui principală este "vrăjitor", care îi acordă vrăji puternice iar clasă secundară este "Scribe", care îi permite să creeze hărți ale locurilor pe care le-a vizitat. El este maestrul breslei Log Horizon, care a fost format în scopul de a se alătura Consiliului Mesei Rotunde.

-> Naotsugu :
Este cel mai bun prieten a lui Shiroe si un jucător profesionist. El însuși se declara un "pervers deschis" , ceea ce înseamnă că spre deosebire de unii oameni el nu-și ascunde perversitatea și fata de alții este foarte mândru de acest fapt. El are o tendința de a o supăra pe Akatsuki cu comentariile sale perverse și de obicei discuta lor se termină cu el primind un genunchi în fată, înainte de ai cere lui Shiroe permisiunea pentru a face acest lucru. El a fost, de asemenea, un membru al grupului Tea Party acum desființat.

-> Akatsuki :
Akatsuki este un asasin în lumea de Elder Tale. Inițial ea sa familiarizat cu Shiroe după ce au petrecut timp împreună pentru a finaliza quest-uri înainte de Apocalipsa, deși cu un avatar de sex masculin. Cu ajutorul lui Shiroe ea revine la avatarul ei feminin și se alătură acestuia pretinzând că este pentru a-și arăta recunoștința , dar se dovedește că ea este foarte pasionată de el. În disputele sale cu Naotsugu din cauza comentariilor sale perverse ea de obicei recurge la violentă pentru a-l face să tacă. În ciuda dimensiunilor ei, ea este de fapt un student la colegiu .

-> Nyanta :
Este un spadasin om-pisica . El a fost fostul șef al grupului Tea Party și este un vechi prieten al lui Shiroe. Sub-clasa lui este bucătar-șef care îi permite să facă alimente delicioase. Înainte de Apocalipsa a făcut parte dintr-o breaslă numita "The Cat Food Guild", care a fost compusă exclusiv din oameni-pisici.

Părere personală :

-> Log Horizon este un anime promițător deoarece este ongoing ( în desfășurare ) nu pot spune multe despre el însă vine cu o poveste destul de interesanta care deși nu pare foarte promițătoare la început (episoadele 1-2) creste pe parcurs și ajungi la concluzia ca este un anime care merita urmărita .
Ca argument fată de celalalt anime care aduce conceptul de realitate virtuală (SAO) , în acest anime nu este despre lupta pentru a evada din această lume și pentru a supraviețui în aceasta cu noutățile aduse de pachetul de extensie.
Chiar dacă grafica personajelor nu este cea mai bună văzută de mine dar este destul de mulțumitoare și este completată de grafica abilitaților și a monștrilor .
In ceea ce privește muzica (realizata de Yasuharu Takanashi) pe mine opening-ul ma cam zgârie pe timpan dar aici tine de gusturile muzicale al fiecăruia .
In concluzie Log Horizon este un anime în creștere ale cărui episoade le aștept cu nerăbdare și care sper ca nu ne va dezamăgi .